Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
4. diel - Zavádění změn ve firmách: Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to? Prečo majú ľudia strach zo zmien? Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom? V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny ...
Bežná cena knihy: 205,90 €
Naša cena knihy: 172,96 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 472 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220276
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Členstvo v zbore
Jonathan Leeman
9,69 €
Vodní magie - Safari
autor neuvedený
9,35 €
Dům Bernardy Albové
Lorca
11,55 €
Triumf trpaslíků (2.vydání)
Markus Heitz
27,44 €
O knihe
4. diel - Zavádění změn ve firmách: Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to? Prečo majú ľudia strach zo zmien? Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom? V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny zbytočné alebo dokonca škodlivé? Ako si poradíte s odporcami zmien? Prečo zlyháva väčšina programov na zmenu firemnej kultúry? Chcete poznať jedenásť prípadov, kedy zavádzanie zmien zlyhá, aj keď sú tie zmeny dobré? Akých deväť typov ľudí bráni v uskutočňování zmien? Prečo nejlepšie zavádzanie zmien pochopíte, keď o nich premýšľate ako o epidémiách? A ako to využijete? Aký je správny spôsob zavádzania zmien? Chcete poznať desiatky príkladov o tom, čo vyrieši väčšinu dlhodobých problémov?