Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
4. diel - Zavádění změn ve firmách: Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to? Prečo majú ľudia strach zo zmien? Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom? V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny ...
Bežná cena knihy: 205,90 €
Naša cena knihy: 172,96 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 472 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220276
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Oltár bohyne víťazstva
Briusov Valerij Jakovlevič
16,56 €
Aplikovaná hospodářská politika
autor neuvedený
10,23 €
Vývinové poruchy učenia
Kamila Balharová
9,99 €
V zámku a v podzámčí
Němcová Božena
10,94 €
Hádanky
Ondrej Nagaj
5,30 €
Incendiary (Hollow Crown)
Córdova Zoriada
14,79 €
DOOM II 4 - Konec hry
Hugh Dafydd Ab-Linaweaver Brad
9,35 €
O knihe
4. diel - Zavádění změn ve firmách: Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to? Prečo majú ľudia strach zo zmien? Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom? V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny zbytočné alebo dokonca škodlivé? Ako si poradíte s odporcami zmien? Prečo zlyháva väčšina programov na zmenu firemnej kultúry? Chcete poznať jedenásť prípadov, kedy zavádzanie zmien zlyhá, aj keď sú tie zmeny dobré? Akých deväť typov ľudí bráni v uskutočňování zmien? Prečo nejlepšie zavádzanie zmien pochopíte, keď o nich premýšľate ako o epidémiách? A ako to využijete? Aký je správny spôsob zavádzania zmien? Chcete poznať desiatky príkladov o tom, čo vyrieši väčšinu dlhodobých problémov?