Zavádění změn ve firmách - Marketingová psychologie
4. diel - Zavádění změn ve firmách:
Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to?
Prečo majú ľudia strach zo zmien?
Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom?
V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny ...
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 472 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220276
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
4. diel - Zavádění změn ve firmách:
Zmeniť chovanie jedného človeka je ťažké. Zmeniť ho u 20 alebo u 200 je takmer nemožné, ale ide to. Chcete vedieť, ako na to?
Prečo majú ľudia strach zo zmien?
Ako zvýšite výkony ľudí v celej firme skokovo a s malou námahou vďaka emočným zážitkom?
V ktorích šiestich prípadoch sú zmeny zbytočné alebo dokonca škodlivé?
Ako si poradíte s odporcami zmien?
Prečo zlyháva väčšina programov na zmenu firemnej kultúry?
Chcete poznať jedenásť prípadov, kedy zavádzanie zmien zlyhá, aj keď sú tie zmeny dobré?
Akých deväť typov ľudí bráni v uskutočňování zmien?
Prečo nejlepšie zavádzanie zmien pochopíte, keď o nich premýšľate ako o epidémiách? A ako to využijete?
Aký je správny spôsob zavádzania zmien?
Chcete poznať desiatky príkladov o tom, čo vyrieši väčšinu dlhodobých problémov?