Marketing - Marketingová psychologie
2. diel - Marketing:
Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem?
Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem?
Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje?
Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy?
Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala ...
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 482 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220108
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
2. diel - Marketing:
Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem?
Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem?
Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje?
Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy?
Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába?
Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch?
5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to?
... a mnoho ďalších otázok.