Prázdny
0,00 €
 
Projektové riadenie

Projektové riadenie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Predstavte si, že sa potrebujete rýchlo naučiť riadiť projekty a chcete sa učiť od manažérov z praxe. Preto navštívite niekoľko desiatok úspešných firiem, stretnete sa s tými najskúsenejšími projektovými manažérmi a oni sú ochotní, len tak, vám odovzdať svoje dlhoročné skúsenosti formou jednoduchých tipov, trikov ...
Naša cena knihy: 19,80 €
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 192
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097072438
Rok vydania: 2024
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kalendář nástěnný 2019 - Krteček, 12 x 48 cm
autor neuvedený
4,65 €
Už teď jsi mrtvá
Bolton Sharon J.
16,87 €
Skřipce na ptáčky
Jan Trefulka
0,00 €
Žij a buď Drood
Simon R. Green
13,58 €
Dřevěná hrající šperkovnice
autor neuvedený
37,55 €
Mami, oci, bojím sa
Arslan Šinková Petra
12,90 €
O knihe
Predstavte si, že sa potrebujete rýchlo naučiť riadiť projekty a chcete sa učiť od manažérov z praxe. Preto navštívite niekoľko desiatok úspešných firiem, stretnete sa s tými najskúsenejšími projektovými manažérmi a oni sú ochotní, len tak, vám odovzdať svoje dlhoročné skúsenosti formou jednoduchých tipov, trikov, návodov a odporúčaní. Tak presne toto spravila asociácia projektového riadenia IPMA Slovakia (International Project Management Association) za vás. Nechajte sa vtiahnuť do životných skúseností odborníkov z praxe a pohltiť fascinujúcimi príbehmi o jednoduchosti princípov projektového riadenia, ktoré sú univerzálne pre všetky profesie. Kniha obsahuje aj kontakty na niekoľko desiatok špičkových projektových manažérov z celého Slovenska, ktorí sú tvorcami tejto ojedinelej publikácie. Kniha je venovaná všetkým projektovým manažérom, ktorým záleží na zodpovednom a profesionálnom riadení projektov. Preto ju nájdete v knižnici každého úspešného manažéra. Prajeme vám veľa úspechov pri zavádzaní poznatkov do praxe. Aby vami vedené projekty splnili dohodnutý cieľ, a najmä, aby zákazníkovi vždy dodali očakávané prínosy.