Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Signatúry planét a duševno-duchovný rozvoj v pedagogike

Signatúry planét a duševno-duchovný rozvoj v pedagogike

Dátum vydania: 2022
Táto kniha vychádza v dobe, keď vzdelávanie aj pozícia učiteľa prechádzajú hlbokou krízou. Autor knihy jasne vníma problémy súčasnej pedagogiky a kladie si otázku, ako na ne môžeme odpovedať tvorivo a využiť ich ako šancu pre vývoj. Pri svojich analýzach a návrhoch neostáva na povrchu, ale vždy preniká k jadru problému. Vychádza ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 18,38 €
Ušetríte: 25 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 224
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 174x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097393816
Rok vydania: 2022
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čarovné rozprávky
Sampson Laura
14,90 €
Divadelní dobrodružství Voskovce a Wericha - Co jste ještě nečetli
Jankowska Barbara Teresa
16,45 €
How To Draw Funny
autor neuvedený
16,78 €
Myšlienky zenu
Exley Helen
6,95 €
ÚZ 1483 Kontrola veřejných financí, Majetek státu
autor neuvedený
5,34 €
Devochka s Zemli
Bulyčov Kir
9,35 €
O knihe
Táto kniha vychádza v dobe, keď vzdelávanie aj pozícia učiteľa prechádzajú hlbokou krízou. Autor knihy jasne vníma problémy súčasnej pedagogiky a kladie si otázku, ako na ne môžeme odpovedať tvorivo a využiť ich ako šancu pre vývoj. Pri svojich analýzach a návrhoch neostáva na povrchu, ale vždy preniká k jadru problému. Vychádza z myšlienky, že ak chceme vedieť, ako dobre vzdelávať či vyučovať ľudí, potrebujeme do hĺbky rozumieť tomu, kto je človek, aké má potreby a možnosti. Človeka chápe ako celostnú bytosť s telom, dušou, ktorá sa prejavuje rôznymi cíteniami a vzťahmi, a tiež duchom, ktorý mu prináša schopnosť myslenia, slobodu, potrebu zmyslu a prianie vývoja a zrenia. Z tejto perspektívy, ktorú označuje ako spirituálnu, vypracúva nové možnosti pre dnešného učiteľa a učenie vôbec. Kniha sa zaoberá týmito veľmi praktickými a naliehavými oblasťami: -ako môže byť učiteľ zdravou, racionálnou autoritou a podporiť sebavedomie svojich žiakov, -ako integrovať žiakov s rôznymi možnosťami a tiež obmedzeniami do celku triedy tak, aby sa navzájom dokázali obohatiť a bola pritom podporená aj ich individualita a pestrosť, -ako môže vyučovanie podporiť životnú energiu a zdravie žiakov aj učiteľa a predchádzať vyčerpaniu, -ako vzbudiť záujem a udržať koncentráciu a dosiahnuť celostné, nielen intelektové osvojenie si vyučovanej látky, -ako podať zložitú tému jednoducho a pochopiteľne aj pre laikov a ďalšími námetmi na praktický výklad učebnej látky.