Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Dilema Inovatora

Dilema Inovatora

Dátum vydania: 2021
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 15,92 €
Ušetríte: 20 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 316
Väzba: Pevná
Rozmer: 130x197 mm
Hmotnosť: 460 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097363918
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Windsurfing
Phil Jones
0,00 €
Notes Tvář, linkovaný
autor neuvedený
7,80 €
Vlnožrouti - vodácké povídky
Kenyho VOLEJ (sdružení vodáckých autorů)
17,16 €
5 sekund SK
autor neuvedený
19,99 €
GLOBUS ORION 25 CM/SVĚTELNÝ
autor neuvedený
36,30 €
O knihe
Harvardský profesor, ktorý môže pomôcť aj slovenským firmám Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete. Napokon, aj Steve Jobs pravidelne citoval z Christensenovej knihy Dilema inovátora a Andy Grove z Intelu ju kedysi vyhlásil za najdôležitejšiu knihu, ktorú čítal za posledných desať rokov. Jeff Bezos hovorí svojim manažérom v Amazone, aby si prečítali ďalšiu Christensenovu knihu The Innovators Solution a k jeho dielu sa hlási aj Reed Hastings, generálny riaditeľ Netflixu. Na ktorých inováciách naozaj záleží? Práve to je tá správna otázka. Clayton Christensen ako prvý opísal proces, pri ktorom sa produkt alebo služba udomácňuje spočiatku v jednoduchých aplikáciách na spodnej časti trhu a potom sa neúnavne posúva nahor na trh, prípadne vytláča etablovaných konkurentov. Keďže spoločnosti majú tendenciu inovovať rýchlejšie, ako sa vyvíjajú potreby ich zákazníkov, väčšina organizácií nakoniec skončí výrobou produktov alebo služieb, ktoré sú v skutočnosti príliš sofistikované, príliš drahé a príliš komplikované pre mnohých zákazníkov na ich trhu. Spoločnosti sa usilujú o tieto udržateľné inovácie na vyšších úrovniach svojich trhov, pretože práve to im historicky pomáha uspieť: účtovaním najvyšších cien svojim najnáročnejším a sofistikovanejším zákazníkom na vrchole trhu spoločnosti dosiahnu najvyššiu ziskovosť. Tým však spoločnosti nevedomky otvárajú dvere rušivým inováciám na spodnej časti trhu. Inovácia, ktorá je prevratná, umožňuje úplne novej populácii spotrebiteľov na spodku trhu prístup k produktu alebo službe, ktorá bola historicky dostupná len spotrebiteľom s množstvom peňazí alebo s lepšími zručnosťami.