Prázdny
0,00 €
 
-27 %
Budget Cut

Budget Cut

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing ...
Bežná cena knihy: 35,00 €
Naša cena knihy: 25,55 €
Ušetríte: 27 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 168
Väzba: Pevná
Rozmer: 135x210 mm
Hmotnosť: 275 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097394103
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Počátek
Dan Brown
23,41 €
W aneb Vzpomínka z dětství
Georges Perec
12,69 €
Gottland
Mariusz Szczygiel
13,75 €
Muž bez tváře
Masha Gessenová
19,74 €
Štětec 9935006 č.6 kulatý
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov. Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).