Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2020
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech ...
Bežná cena knihy: 17,20 €
Naša cena knihy: 12,73 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 178
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055717104
Rok vydania: 2020
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Ostrov, co chutná jako pomeranče
Kateřina Marie Tichá
16,45 €
Utopia
More Thomas
9,35 €
Komplet Mlčanie nepokoja/Prien
Kuzma Štefan
55,90 €
Bob Dylan – ilustrovaná biografie
autor neuvedený
9,76 €
Světové krimipovídky
Deaver
16,40 €
O knihe
Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu. Cieľom publikácie je sprostredkovať základné informácie o manažmente cieľových miest cestovného ruchu s aplikáciou na slovenské a zahraničné podmienky. Obsah publikácie tvoria tri časti. Prvá časť je zameraná na osobitosti manažmentu cieľového miesta cestovného ruchu. Druhá časť je venovaná manažérskej organizácii a jej úlohám v manažmente cieľového miesta. Tretia časť poukazuje na uplatňovanie manažmentu cieľových miest na Slovensku a v zahraničí, venuje sa trendom v manažmente cieľových miest cestovného ruchu a jeho budúcnosti. Publikácia je určená najmä študentom študijného programu Cestovný ruch, ako aj zamestnancom manažérskych organizácií. Zvládnutie problematiky predpokladá základné vedomosti z manažmentu a marketingu podnikov.