Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2016
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej ...
Bežná cena knihy: 24,00 €
Naša cena knihy: 17,76 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 186
Väzba: Pevná
Rozmer: 147x205 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097213725
Rok vydania: 2016
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Ženy u oltáře?
Foletti
22,47 €
The Plan / Kill Switch
autor neuvedený
0,00 €
Kalendář 2018 - CARA DELEVINGNE
autor neuvedený
11,70 €
Býk Horoskop vašeho dítěte
Dagmar Kludská
0,00 €
Bohumil Južnič
Stříbrný
55,46 €
Pí-voda a jiné léčivé vody
Miroslav Hansman
9,31 €
O knihe
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne? V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami. V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja. Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia: - Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...) - Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov - Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene - Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu - Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali! - Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt - Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou