Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi
Dátum vydania: 2016
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na
večný zápas v tejto nekončiacej studenej ...
Detaily o knihe
Počet strán: 186
Väzba: Pevná
Rozmer: 147x205 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097213725
Rok vydania: 2016
Žáner: Obchod, podnikanie
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na
večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?
V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.
V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.
Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.
Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)
- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou