Prázdny
0,00 €
 
-19 %
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný ...
Bežná cena knihy: 18,99 €
Naša cena knihy: 15,38 €
Ušetríte: 19 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 264
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 155x225 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081092701
Rok vydania: 2015
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Bolshaia chetverka
Christie Agatha
15,51 €
Jeden den ve středověku
Martin Nodl
12,17 €
Twelfth Night
Shakespeare William
8,75 €
Ozvěny z hlubin času
Milan
6,49 €
Zazie v metre
Queneau Raymond
6,90 €
Starožitníkova dcéra
Ladd Sarah E.
15,90 €
O knihe
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov. Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.