Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Jednoducho značka

Jednoducho značka

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House ...
Bežná cena knihy: 9,99 €
Naša cena knihy: 8,49 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 212
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 160x230 mm
Hmotnosť: 426 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091759
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Úzké stezky
Vladimír
19,14 €
Prsatý muž a zloděj příběhů v krabice
Josef Formánek; Dalibor Nesnídal
0,00 €
Disk 28/2009
autor neuvedený
0,78 €
Kufřík na cesty – Jedeme k moři
Kateřina Makaloušová
7,99 €
O knihe
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.