Prázdny
0,00 €
 
-7 %
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 18,51 €
Ušetríte: 7 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Mé srdce splyne s tvým
autor neuvedený
5,08 €
Etue s klopou Owl
autor neuvedený
14,10 €
Rychle a zběsile 2 DVD
autor neuvedený
5,44 €
Perly moudrosti
autor neuvedený
0,00 €
Súbor 24 kariet - ovocie 2
Kupka Petr
3,59 €
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.