Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Digitálna značka

Digitálna značka

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube ...
Bežná cena knihy: 9,99 €
Naša cena knihy: 8,19 €
Ušetríte: 18 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 240
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 155x225 mm
Hmotnosť: 521 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091926
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Medzi dvoma svetmi
Ruppeldt Miloš
3,00 €
Ej, ženy, ženy, poradteže mi
Musica Folklorica
10,59 €
Aviation - plakáty
autor neuvedený
0,00 €
FILMZENE  THE LITTLE MERMAID
3RD PARTIES
34,69 €
Coco Chanel: The Legend and the Life
Picardie Justine
54,94 €
Posel smrti 3
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať. Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie. Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť, ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov využiť vo svoj prospech.