Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-13 %
Európske pedagogické myslenie

Európske pedagogické myslenie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Predkladaná publikácia voľne nadväzuje na knižný titul v editorstve B. Kudláčovej s názvom Európske pedagogické myslenie (od antiky po modernu), ktorá bola vydaná v r. 2010 v rovnomennom vydavateľstve. Naším zámerom je skúmanie vývoja európskeho pedagogického myslenia v období oveľa kratšom ako v predchádzajúcej publikácii ...
Bežná cena knihy: 10,00 €
Naša cena knihy: 8,70 €
Ušetríte: 13 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 293
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 515 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080825744
Rok vydania: 2012
Žáner: Pedagogika, špeciálna ped.
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Prokletí rodu Auerspergů
David Glockner
21,95 €
Myšlení srdce a duše světa
James Hillman
12,54 €
Zrozeni přežít
Wendy Holden
19,20 €
Polsko - Lonely Planet
Kolektív
27,25 €
Diktáty pro 2. třídu
Šulc Petr
0,00 €
O knihe
Predkladaná publikácia voľne nadväzuje na knižný titul v editorstve B. Kudláčovej s názvom Európske pedagogické myslenie (od antiky po modernu), ktorá bola vydaná v r. 2010 v rovnomennom vydavateľstve. Naším zámerom je skúmanie vývoja európskeho pedagogického myslenia v období oveľa kratšom ako v predchádzajúcej publikácii - moderna, postmoderna a súčastnosť - zato však oveľa rozmanitejšom a bohatšom. Je vôbec možné hovoriť dnes o európskej kultúre, európskej vede, európskej pedagogike - a nemať pritom na mysli štrukturálne fondy a rozvojové programy politickej administratívy ? V hypermodernej spoločnosti, nachádzajúcej sa v stave nekonečnej diferenciácie a pluralitného množenia paradigiem, vieme zmysluplne komunikovať medzi sebou, vytvárať syntézy a -kaleidoskopické obrazce- poznatkov a interpretácií, bez upadnutia do zjednodušujúcich antagonizmov a jazykových konfrontácií ? Je možné rešpektovať v pedagogickom diskurze právo na odlišnosť stanovísk a nepodľahnúť pritom ilúzii ľahkého pluralizmu, ktorý neraz prepožičiava vlastné označenie pozícii pohodlného nezáujmu a nezáväznej ľahostajnosti ? Autori tejto monografie sa rozhodli postúpiť riziko uvedených a mnohých ďalších otázok, súvisiacich s komplexom súčasného myslenia o výchove. Sami sa nachádzajú v situácii v ktorej majú na výber - z akej pozície je adekvátne v súčasnosti hovoriť o pedagogicke,. narácie, konfrontácie či dajakej metanarácie ? Namiesto ambicióznych metanarácií poskytujú skôr mozaiku z tých kamienkov myslenia, ktorá vytvára určitý obraz, ktorý možno odkrývať vo viacerých vrstvách a z viacerých hľadísk.