Prázdny
0,00 €
 
Digitálny marketing (2. vydanie)

Digitálny marketing (2. vydanie)

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových ...
Naša cena knihy: 18,99 €
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 160
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x240 mm
Hmotnosť: 270 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080909215
Rok vydania: 2024
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Sto let sportu v České republice
kolektiv autorů
27,44 €
OBERLINGER, DOROTHEE  TELEMANN: PASTORELLE EN MUSIQUE
DEUTSCHE HARMONIA MUNDI
17,29 €
Su-Jok – Zdraví na ruce
Ján Pukluš
9,99 €
Svatá čtveřice DVD
autor neuvedený
1,83 €
O knihe
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.