Prázdny
0,00 €
 
-13 %
Ochrana zdravia I.

Ochrana zdravia I.

Dátum vydania: 2023
Ochrana zdravia patrí medzi tri základné piliere verejného zdravotníctva. Okrem prevencie ochorení a podpory zdravia patrí neodmysliteľne, historicky, ku komplexu zdravotníckych opatrení, ktoré zvyšujú úroveň verejného zdravia. Východiskom a predpokladom výkonu opatrení v oblasti ochrany zdravia v praxi sú v prvom rade ...
Bežná cena knihy: 15,00 €
Naša cena knihy: 13,05 €
Ušetríte: 13 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 80
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 120 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788056805992
Rok vydania: 2023
Žáner: Psychológia
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Afekt, výraz, performance
Anger
15,51 €
Dievčatko Brell
Burič Marián
7,00 €
DPH v tuzemsku
Zdeněk Kuneš
16,61 €
Podivuhodní draci
Socha Vladimír
0,55 €
Svatý Pokoj
autor neuvedený
19,57 €
Mefisto
Tess Gerritsenová
0,00 €
Folklórne Zoskupenia, Sólisti A Sólistky Z Hontu: Hontianske Ozveny
Folklórne Zoskupenia
11,99 €
O knihe
Ochrana zdravia patrí medzi tri základné piliere verejného zdravotníctva. Okrem prevencie ochorení a podpory zdravia patrí neodmysliteľne, historicky, ku komplexu zdravotníckych opatrení, ktoré zvyšujú úroveň verejného zdravia. Východiskom a predpokladom výkonu opatrení v oblasti ochrany zdravia v praxi sú v prvom rade právne predpisy európskych spoločenstiev a právne predpisy Slovenskej republiky. S cieľom poskytnúť informácie najmä pre študentov odboru verejné zdravotníctvo v podobe praktických výstupov, ktoré sa vzťahujú na výkon opatrení na úrovni orgánov verejného zdravotníctva, boli koncipované aj tieto skriptá. Prinášajú poznatky, fakty, východiská a výsledky, s ktorými sa v praxi dennodenne stretávame jednak ako občania, ako podnikatelia, ako zamestnanci, a ako tí, ktorí ich majú vytvárať. Porovnávame úroveň prijatých opatrení s pôvodnými výsledkami a stavom, aby sme zistili, kde sa nachádzame dnes. Aký pokrok sme v ochrane zdravia verejnosti urobili. A na druhej strane, vo vzťahu k iným inštitúciám alebo odberateľom našich služieb, premýšľame nad výzvami či problémami, ktoré sa snažíme a chceme riešiť správne, kvalitne a podľa okolností aj pružne. Úloha je to neľahká a nikdy sa nekončí.