Prázdny
0,00 €
 
-13 %
Manažment sociálnych sietí

Manažment sociálnych sietí

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2024
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing ...
Bežná cena knihy: 16,99 €
Naša cena knihy: 14,78 €
Ušetríte: 13 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 144
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x240 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080907167
Rok vydania: 2024
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
PAMĚTI BRETONSKÉHO VENKOVANA
Jean-Marie Déguignet
16,16 €
Diář 2017 - Denim denní A5
autor neuvedený
11,33 €
Mezinárodní právo veřejné
Seidel Hohenveldern Ignaz
17,28 €
Bonsaje
Miloslav Ryšán
18,22 €
Edge
Deaver Jeffery
11,23 €
Veselé príbehy o zvieratkách
autor neuvedený
7,90 €
O knihe
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.