Slovenské ovčiarstvo a moderný marketing: tradícia, kvalita, zážitok
Dátum vydania: 2023
Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry.
Predkladaná monografia sumarizuje niekoĐkoroþný výskum, zameraný ...
Bežná cena knihy: 9,35 €
Naša cena knihy: 7,48 €
Ušetríte: 20 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 120
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 221 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055226613
Rok vydania: 2023
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Dostáva sa Vám do rúk vedecká monografia, ktorá ponúka vzácne prepojenie tradiþného odvetvia poĐnohospodárskej prvovýroby, ktorým je ovþiarstvo s modernými marketingovými prístupmi komunikácie tradiþných hodnôt, kvality a lokálnej kultúry.
Predkladaná monografia sumarizuje niekoĐkoroþný výskum, zameraný na skúmanie socio-ekonomických a kvalitatívnych faktorov vplývajúcich na výrobu a spotrebu mlieka a syrov, ktorého výsledky a závery smerujú aj do revitalizácie výroby a predaja ovþieho mlieka a syrov s využitím nových postupov, procesov a vnímania spotrebiteĐských požiadaviek súþasného spotrebiteĐa (projekt APVV-16-0244 Kvalitatívne faktory vplývajúce na výrobu a spotrebu mlieka a syrov).