Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Behaviorálne aspekty kvality

Behaviorálne aspekty kvality

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2022
Behaviorálna kvalita je súčasťou behaviorálnej ekonómie, ktorá sa odlišuje od klasickej ekonómie najmä tým, že berie do úvahy ľudské správanie. Silná korelácia môže vznikať medzi dosahovaním kvality v podniku a správaním sa zamestnancov, čo robí z iniciatívy na zlepšovanie kvality dôležitý prvok pri vytváraní ...
Bežná cena knihy: 20,90 €
Naša cena knihy: 16,09 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055719641
Rok vydania: 2022
Žáner: Psychológia
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Pútnici nádeje
autor neuvedený
0,00 €
Zázrak zvaný hudba
autor neuvedený
0,00 €
MYSTIC CIRCLE  ERZDÄMON / 140GR.
autor neuvedený
27,39 €
David and Goliath
Gladwell Malcolm
11,23 €
LE SSERAFIM  UNFORGIVEN VOL.2
UNIVERSAL
36,69 €
Medvídek Ušáček a zajíček
autor neuvedený
0,00 €
Miška a Mišulka
Maděrová Miroslava
10,34 €
O knihe
Behaviorálna kvalita je súčasťou behaviorálnej ekonómie, ktorá sa odlišuje od klasickej ekonómie najmä tým, že berie do úvahy ľudské správanie. Silná korelácia môže vznikať medzi dosahovaním kvality v podniku a správaním sa zamestnancov, čo robí z iniciatívy na zlepšovanie kvality dôležitý prvok pri vytváraní podnikovej kultúry kvality. Vedeckým cieľom monografie je systematicky a ucelene vymedziť problematiku behaviorálnej kvality a jej implementáciu do kultúry kvality, preskúmať úroveň troch zložiek profilu zamestnancov v oblasti manažérstva kvality v malých a stredných podnikoch na Slovensku a úroveň merania behaviorálnej kvality a ukazovateľov jej merania. V nadväznosti na cieľ, autorky monografie navrhujú metodológiu hodnotenia behaviorálnej zložky profilu zamestnancov v kvalite a využitia kľúčových behaviorálnych ukazovateľov jej hodnotenia. Autorky majú snahu podať komplexný pohľad na predmetnú problematiku a osloviť tak širokú cieľovú skupinu odborníkov, ktorí sa danou témou zaoberajú. Výsledky práce sú určené odbornej verejnosti, ako aj predstaviteľom malých a stredných podnikov, ktorí majú záujem implementovať kultúru kvality ako nástroj rozvoja ich inovačného potenciálu.