Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2021
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných ...
Bežná cena knihy: 21,30 €
Naša cena knihy: 17,04 €
Ušetríte: 20 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 160
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055718705
Rok vydania: 2021
Žáner: Marketing, manažment
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Alepřesto
Pavel
3,49 €
Hitler a jeho smečka
Jefimov Boris
10,00 €
Pravděpodobnost a statistika pro inženýry
Vladimír Rogalewicz
12,01 €
Nenavlékejte hrochovi ponožky
Terry Kelley
13,20 €
Kreslíme snadno a rychle - Dinosauři
autor neuvedený
7,09 €
O knihe
Vysokoškolská učebnica Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.