Prázdny
0,00 €
 
-8 %
Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Kreativita a inovácie v tradičných a ľudovoumeleckých remeslách

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 28.02.2021
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich ...
Bežná cena knihy: 13,86 €
Naša cena knihy: 12,75 €
Ušetríte: 8 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: česky
EAN: 9788073808327
Rok vydania: 2021
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
First Sticker Book Doll´s House
Wheatley Abigail
9,84 €
Guláše
Tibor Kramár
0,00 €
Vůle a sebekontrola
Milan Brichcín
20,35 €
Čarovné dinosaury
autor neuvedený
5,90 €
Zaříkávač nemocí
Jan Hnízdil
12,60 €
Daňový poriadok. Komentár
Soňa Kubincová
69,00 €
O knihe
Cieľom monografie je poukázať na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente malých a stredných podnikov so zameraním na tradičné a ľudovoumelecké remeslá. Na dosiahnutie stanoveného cieľa v rámci teoretickej roviny bola riešená problematika podrobená analýze, syntéze a komparácii z pohľadu domácich i zahraničných autorov. Analytická časť práce vychádzala z primárnych zdrojov, kvantitatívneho prieskumu formou dotazníkov (podnikatelia, zamestnanci) a kvalitatívneho prieskumu formou štruktúrovaného rozhovoru s odborníkmi v danom odvetví. Kvantitatívny prieskum bol vyhodnocovaný v programe Statistica 13.1. (deskriptívna štatistika, modus, medián, priemer, smerodajná odchýlka, frekvenčné tabuľky, Shapiro-Wilkow test normality, Leventov test rovnosti rozptylov, T-test for Independent Samples), pričom pozostával zo skúmaných oblasti kreativity, inovácie, marketingového manažmentu a oblasti demografických charakteristík. Prínosom monografie v teoretickej rovine je deskripcia predpokladov, faktorov a dopadov rozvoja kreatívnej ekonomiky ako riadiacej sily ekonomického rastu. Prínos pre aplikačnú prax spočíva v skúmaní názorov zamestnancov, manažérov a odborníkov z praxe na uplatňovanie kreativity a inovácií v marketingovom manažmente tradičných remesiel. Na základe komparácie prieskumov boli vyvodené závery a odporúčania.