Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu

Metafora stromu ako model didaktiky dejepisu

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 20.12.2021
Najnovšia didaktika dejepisu od uznávaného autora s dlhoročnou praxou vo výučbe dejepisu na základnej škole a gymnáziu – ako výsledok mnohých autorových seminárov s učiteľmi dejepisu na Slovensku i v Českej republike, aj so študentami na katedre, ktorí spoločne po niekoľkých rokoch sformulovali všetky dôležité predpoklady ...
Bežná cena knihy: 20,40 €
Naša cena knihy: 14,31 €
Ušetríte: 30 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 270
Väzba: Viazaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081403651
Rok vydania: 2021
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Barvy lásky
Lüscher Max
4,84 €
Šmoulové - Omalovánky s barvami A4
autor neuvedený
7,00 €
Heroin Od léku k droze
Michael de Ridder
16,39 €
Život a hořké umučení Pána našeho Ježíše Krista 1. díl
Anna Kateřina Emmerichová
14,35 €
Kalendář 2019 - Proměny
Kurečka Petr
16,45 €
Byl jeden domeček
Antonín Šplíchal; Antonín Šplíchal
0,00 €
Parfém bláznivého tance
Tom Robbins
16,39 €
O knihe
Najnovšia didaktika dejepisu od uznávaného autora s dlhoročnou praxou vo výučbe dejepisu na základnej škole a gymnáziu – ako výsledok mnohých autorových seminárov s učiteľmi dejepisu na Slovensku i v Českej republike, aj so študentami na katedre, ktorí spoločne po niekoľkých rokoch sformulovali všetky dôležité predpoklady k výučbe dejepisu. Publikácia je výrazom dlhoročného autorovho hľadania spôsobov, ako efektívne a zrozumiteľne vyučovať didaktiku a metodiku dejepisu. Autor sa totiž domnieva, že stále chýba model jej výučby, model, ktorý by výraznejšie konkretizoval a zjednodušoval teoretický i praktický koncept výučby didaktiky a metodiky dejepisu. Mal by to byť model, ktorý súčasne zdôrazňuje väčšiu spätosť medzi didaktikou a metodikou dejepisu. Dielo teoreticky a prakticky ilustruje cieľové zámery, ako v škole spolupracovať s mladšími žiačkami a žiakmi a postupne z nich utvárať kriticky mysliace celistvé osobnosti, prostredníctvom neobvyklej metafory, ktorá približuje podstatné úlohy vo vizuálne stvárnenom pohybe „hore a dolu“ od koreňov a naspäť ku koreňom metaforického stromu. Stelesňovanie týchto úloh sa tak stáva dôležitým predpokladom výučby (nielen) dejepisu na základných a stredných školách.