Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Rozhodovanie v podniku s podporou Big Data

Rozhodovanie v podniku s podporou Big Data

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 05.03.2019
Vzhľadom na rýchly rozvoj informatizácie podnikov a celej spoločnosti sa stávajú informácie zo zdrojových údajov, popri skúsenostiach a schopnostiach manažéra, základným vstupom do rozhodovacieho procesu. Práve rýchlo dostupné, dôveryhodné, pravdivé a relevantné informácie výrazne ovplyvňujú správnosť rozhodnutia ...
Bežná cena knihy: 19,85 €
Naša cena knihy: 15,68 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055415178
Rok vydania: 2019
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Chyť si mě Mazlíčci
autor neuvedený
0,00 €
Jak si zlepšit vidění
Martin Brofman
9,73 €
Nahoře je ticho
Gerbrand Bakker
14,80 €
Český jazyk 6 II.díl Komunikační a slohová výchova
Eva Beránková; Hana Hrdličková
0,00 €
3D vymaľovanky/ Mickeyho klubík
autor neuvedený
3,99 €
Štyri nočné obdobia
Mokoš Jozef
4,28 €
O knihe
Vzhľadom na rýchly rozvoj informatizácie podnikov a celej spoločnosti sa stávajú informácie zo zdrojových údajov, popri skúsenostiach a schopnostiach manažéra, základným vstupom do rozhodovacieho procesu. Práve rýchlo dostupné, dôveryhodné, pravdivé a relevantné informácie výrazne ovplyvňujú správnosť rozhodnutia manažérov podnikov. V súčasnom globálnom trhovom prostredí sú generované veľké množstvá rôznorodých údajov, ktoré môžu obsahovať potenciálne významnú informačnú hodnotu. Tradičné podnikové informačné systémy nie sú schopné, z časového a finančného hľadiska, distribuovať manažérom v procese rozhodovania požadované informácie z týchto údajoch. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, zamerané na rýchle a efektívne spracovanie veľkého množstva rôznorodých údajov, t. j. Big Data. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k napísaniu tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť podniku pochopiť význam údajov a možností ich využitia pre podporu rozhodovania.