Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Vybrané kapitoly z marketingu služieb a teritoriálneho marketingu

Dátum vydania: 11.07.2012
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí ...
Bežná cena knihy: 14,20 €
Naša cena knihy: 11,93 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 178
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 490 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788070979372
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Dějiny vesmíru a smysl stvoření
autor neuvedený
7,64 €
Medovníková chalúpka
autor neuvedený
3,99 €
Keita, Salif:  So Kono
NO FORMAT
19,59 €
Maškaráda
Terry Pratchett; Josh Kirby
0,00 €
Farebné rozprávky
autor neuvedený
6,61 €
Kámasútra pro milence 21. století
Anne Hooperová
0,00 €
O knihe
Marketing bol donedávna spájaný s koncepciou ziskovosti a konkurencieschopnosti. V posledných rokoch sa však uplatňuje aj v organizáciách, ktoré nedosahujú zisk, ako napr. kultúrne a vzdelávacie inštitúcie, politické strany, dobrovoľné alebo charitatívne organizácie, ale aj pri propagovaní ľudí a ich názorov, udalostí a miest. Dôvodom je predovšetkým tlak na efektívnejšie využívanie verejných zdrojov, ako aj narastajúca konkurencia. Koncepcia marketingu územia ovplyvňuje tak názory na miesto pobytu, priemyselné a obchodné zóny, územie, cestovný ruch a územný imidž. Predložený vysokoškolský učebný text, slúži ako študijný materiál ponúkajúci základy marketingu aplikovaného pre oblasť služieb a pre oblasť teritória: je určený predovšetkým pre študentov voliteľných predmetov na Fakulte verejnej správy.