Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Stav matematickej gramotnosti študentov prvého ročníka vysokých škôl technického smeru po školskej reforme

Stav matematickej gramotnosti študentov prvého ročníka vysokých škôl technického smeru po školskej reforme

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 06.03.2017
Matematika je krásna a tajomná. Sprevádza nás na každom kroku od útleho detstva. Spoločenské požiadavky na rozvoj matematického myslenia sa neustále zvyšujú a preto rastú aj nároky nielen na množstvo informácií z matematiky, ale hlavne na ich kvalitu a funkčnosť. Oceňovaná je schopnosť logického myslenia, pohotovosť, tvorivosť ...
Bežná cena knihy: 16,90 €
Naša cena knihy: 13,35 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412672
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Ford a Stalin
Kolektív
27,00 €
Othelon aneb manuál o žárlivosti
autor neuvedený
7,69 €
Caribbean Mystery
Christie Agatha
14,80 €
Facétie et illumination
autor neuvedený
19,22 €
Lucy Crownová - KNP-5CD
Shaw Irwin
9,35 €
Hlas poznání
Ruiz Don Miguel
10,89 €
O knihe
Matematika je krásna a tajomná. Sprevádza nás na každom kroku od útleho detstva. Spoločenské požiadavky na rozvoj matematického myslenia sa neustále zvyšujú a preto rastú aj nároky nielen na množstvo informácií z matematiky, ale hlavne na ich kvalitu a funkčnosť. Oceňovaná je schopnosť logického myslenia, pohotovosť, tvorivosť a najmä využitie získaných poznatkov v nových situáciach. Dosiahnutie určitej úrovne matematickej gramotnosti je nevyhnutné pre rozvoj osobnosti, pre ďalšie vzdelávanie, pre uplatnenie v praxi a tiež aj pre plnohodnotný život. Realita však ukazuje, že matematická gramotnosť študentov po príchode na vysokú školu nie je taká, ako by sme očakávali. Poznanie o nedostatkoch vo vedomostiach a problematických oblastiach umožňuje systémovo prehodnotiť pedagogické a koncepčné prístupy v práci učiteľa. Predkladaná práca je zameraná na poukázanie klesajúcej matematickej gramotnosti na gymnáziách a v prvých ročníkoch vysokých škôl technického smeru a to na Fakulte bezpečnostného inžinierstva a na Stavebnej fakulte v Žiline po školskej reforme. V práci Vás oboznámime s históriou didaktiky, vznikom didaktiky matematiky a jej vzťahom k iným vedám. V krátkosti priblížime vyučovanie matematiky v XX. storočí a prvé matematické reformy. Taktiež uvádzame stručný pohľad na rozvoj školstva na Slovensku a prvé školské reformy, ktoré tu boli realizované. V ďalšej časti uvádzame, čo je cieľom školskeuj reformy v súčasnosti a čo sa od nej očakáva. Realizáciou dvoch testov ukážame, že realita sa odklonila od pôvodných zámerov.