Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
Prvé počty - Pracovný zošit 4-5 rokov

Prvé počty - Pracovný zošit 4-5 rokov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Hravý pracovný zošit Moje počty je zameraný na rozvoj presného myslenia detí v predškolskom veku, teda 4 až 5 ročné. Zároveň svojim spracovaním deti učí chápať čísla a jednoduché operácie s nimi. Deti si pri práci precvičia čísla a vzťahy, ich počet v skupine a jednoduché úlohy s nimi súvisiace s počtom. Učia sa geometriu ...
Naša cena knihy: 1,04 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 24
Väzba: Zošitová Zošitová
Rozmer: 210x297 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089260706
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Washington, DC (EW) 2010
autor neuvedený
23,36 €
Arien
Karolina Francová
0,00 €
Ondřej Sekora-práce všeho druhu
autor neuvedený
44,13 €
Nana 9
Yazawa Ai
13,14 €
Medvědi objevují oheň
Terry Bisson
0,00 €
Princípy vedeckého manažmentu
Frederick Winslow Taylor
9,90 €
Duši, tělo opatruj
Kriseová Eda
13,70 €
O knihe
Hravý pracovný zošit Moje počty je zameraný na rozvoj presného myslenia detí v predškolskom veku, teda 4 až 5 ročné. Zároveň svojim spracovaním deti učí chápať čísla a jednoduché operácie s nimi. Deti si pri práci precvičia čísla a vzťahy, ich počet v skupine a jednoduché úlohy s nimi súvisiace s počtom. Učia sa geometriu a meranie, orientovať v priestore, i jednoduché geometrické útvary. Získavajú logické myslenie v jednoduchých úlohách na rozmýšľanie. Cieľom je edukácia detí podľa Štátneho vzdelávacieho programu ISCED 0 predprimárne vzdelávanie, vzdelávacia oblasť matematika a práca s informáciami a získali základné komunikačné a matematické kompetencie, kompetencie učiť sa, riešiť problémy, tvorivo a kriticky myslieť. Tento pracovný zošit napriek svojmu hravému a zábavnému prístupu k učeniu nie je maľovanka, i keď obsahuje veľa priestoru na kreslenie a vyfarbovanie. Je zostavený tak, aby dieťa motivoval, vzbudil jeho záujem o vedomosti prostredníctvom hry, podnecoval ho v pokusoch, a vďaka omylom a úspechom získavalo nevyhnutné základy vedomostí a zručností. Dospelý, rodič či pedagóg je pre dieťa pomoc a oporou pri práci. Vedie dieťa k aktivite a komunikačným situáciám, pri riešení úloh používa riadené rozhovory, ktorých súčasťou je aj kladenie otázok a dávanie pokynov. Dieťa má možnosť sledovať, spoznávať a skúšať. V tomto veku deti získavajú základy na presné myslenie, učia sa chápať čísla a riešiť jednoduché operácie s nimi a rozvíjajú si základy algoritmického myslenia