Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 18,13 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055710662
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zámotek
Ron Howard
4,09 €
Rozprávky do tmy
Pochanič Ján
7,90 €
Disney - Zvířata
Kolektív
3,99 €
Školní encyklopedie
Ben Collins
0,00 €
Základy práva pro posluchače neprávnických fakult
Martin Janků a kolektiv
44,65 €
Simply blues /kniha/
Jan Krajnik
7,25 €
O knihe
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.