Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Media Institutionalism

Media Institutionalism

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2016
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných cieľov nevznikali konflikty s postulátmi spravodlivosti. V spoločenskom ...
Bežná cena knihy: 4,65 €
Naša cena knihy: 3,44 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 78
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788073806040
Rok vydania: 2016
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Us
Nicholls David
12,64 €
Nej-Kung kostní dřeně
Mantak Chia
18,59 €
Mlčenlivé ženy
Fisherová Kerry
19,74 €
Doubravice nad Svitavou (1371-2021)
Sáňková Eva
19,74 €
O knihe
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných cieľov nevznikali konflikty s postulátmi spravodlivosti. V spoločenskom pohľade sa treba usilovať o sociálnu spravodlivosť s funkcionalitou spôsobov konania v zmysle hlavných ideí mediálnej inštitúcie. V oboch perspektívach znamená ohľad na spravodlivosť obmedzenie možných prostriedkov na prostriedky prípustné a kritickú analýzu reálnych stavov a programov. Normatívne-inštitucionalizovať teória médií je rovnakým spôsobom evolučný poňatie spravodlivosti a zodpovednosti v médiách. Postuláty spravodlivosť, pravdu a zodpovednosti v povolaní, majú dosahovať prostredníctvom mediálnych inštitúcií a tieto postuláty nájsť svoje naplnenie vo svete médií, najmä vo funkčných etických nástrojov. Táto vedecká monografia je výsledkom dlhodobého výskumu rôznych filozofických a etických predpokladov inštitucionalizácie v médiách. To je pre vedcov, odborníkov a odborníkmi v oblasti teórie médií a mediálnej komunikácie.