Kvalita služieb v cestnej doprave a zasielateľstve
Dátum vydania: 09.12.2015
Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva ...
Bežná cena knihy: 18,45 €
Naša cena knihy: 15,87 €
Ušetríte: 14 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 186
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x250 mm
Hmotnosť: 360 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055411668
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva je možné garantovať a zvyšovať aj zavádzaním a udržiavaním systémov manažérstva kvality, implementáciou vhodných metód merania a hodnotenia kvality dopravných služieb i meraním spokojnosti zákazníkov ako spätnej väzby na úroveň kvality. Táto vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava a zasielateľstvo a logistika študujúcich na Katedre cestnej a mestskej dopravy, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre širokú odbornú verejnosť zo sféry podnikov cestnej nákladnej a osobnej dopravy, zasielateľstva a logistiky.