Prieskumy pre marketingový manažment
Dátum vydania: 01.01.2009
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy.
Monografia je určená marketingovému manažmentu a ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 378
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 240x166x22 mm
EAN: 9788089033669
Rok vydania: 2009
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy.
Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.