Prázdny
0,00 €
 
Prieskumy pre marketingový manažment

Prieskumy pre marketingový manažment

Dátum vydania: 01.01.2009
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 378
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 240x166x22 mm
EAN: 9788089033669
Rok vydania: 2009
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Biggles - Zapomenuté příběhy
William Earl Johns
0,00 €
Volemanovy příhody
Grus Jiří
7,05 €
Daisy Jones -amp; The Six: Aurora
Daisy Jones -amp; The Six
18,89 €
Ženská na vrcholu DVD
autor neuvedený
9,35 €
N-S slovník - veľký
autor neuvedený
10,72 €
Zpěvník Petr Hapka a Michal Horáček
Michal Horáček; Petr Hapka
0,00 €
O knihe
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.