Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Strategické partnerstvá

Strategické partnerstvá

Dátum vydania: 01.03.2009
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami ...
Bežná cena knihy: 8,00 €
Naša cena knihy: 6,56 €
Ušetríte: 18 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná Bez Přebalu Lesklá
Rozmer: 210x153x10 mm
EAN: 9788085402926
Rok vydania: 2009
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Mořské víly
autor neuvedený
7,47 €
Trinásta komnata
Ján Milčák
6,60 €
Nejsem jen přítelkyně
Štorkán Karel
13,44 €
História a vývoj techniky
Karol Vasilko
20,00 €
Corpus Organicum
Jiří Michálek
6,02 €
Léčení archandělů
autor neuvedený
13,09 €
Zero Days
Wareová Ruth
19,90 €
O knihe
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách. Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.