Trend Top reštaurácie a hotely 2006
Dátum vydania: 24.11.2005
Ľudia, ktorí veľa cestujú na neznáme miesta, ten pocit dobre poznajú. Prídu na recepciu hotela zarezervovaného cez internet a vidia, že je úplne iný ako na obrázkoch na webe. Lenže už je neskoro. Stáva sa to aj s reštauráciami. Až vo chvíli, keď sa usadíte za stolom alebo . v horšom prípade . keď máte jedlo naservírované na tanieri ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 468
Väzba: Paperback
Rozmer: 210x150 mm
Hmotnosť: 464 g
EAN: 9788096885343
Rok vydania: 2005
Žáner: Cestovanie, mapy
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Ľudia, ktorí veľa cestujú na neznáme miesta, ten pocit dobre poznajú. Prídu na recepciu hotela zarezervovaného cez internet a vidia, že je úplne iný ako na obrázkoch na webe. Lenže už je neskoro. Stáva sa to aj s reštauráciami. Až vo chvíli, keď sa usadíte za stolom alebo . v horšom prípade . keď máte jedlo naservírované na tanieri, zistíte, že ste tam nesprávne. Dobrovoľní hodnotitelia z TRENDU už piaty rok pri príprave publikácie o reštauráciách a hoteloch na Slovensku obchádzajú podniky a testujú ich služby, aby potom skúsenosti a postrehy mohli odovzdať čitateľom. V tomto roku ich prešli takmer päťsto, pričom do knihy nakoniec zaradili 255 reštaurácií a 145 hotelov, z toho 113 nových. Medzi vybranými sú lídri, ale aj reštaurácie, ktoré získali len dve a pol hviezdičky . napriek tomu majú vo výbere TREND Top reštaurácií a hotelov svoje miesto. Snahou totiž nie je upozorňovať iba na najluxusnejšie či najlepšie situované reštaurácie a hotely. Veď trendom je rozmanitosť, hľadanie si svojho špecifického miesta na trhu, kde možno niečím zaujať. Nie všetky podniky, ktoré túžia len po najsolventnejšej klientele, budú aj najúspešnejšie. Skúsenosti hodnotiteľov takisto hovoria o tom, že slovenské reštaurácie a hotely majú za sebou vari najťažší rok. Všetky totiž čelia masívnemu odlevu kvalifikovaného personálu, ktorý si vďaka otvárajúcemu sa trhu pracovných síl v Európskej únii testuje, na čo vlastne má. No každá minca má svoje líce aj rub. V mnohých podnikoch na miesta kvalifikovaných čašníkov prichádzajú amatéri, napríklad študenti, a prinášajú do profesie zasa trochu iný vklad.