Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Problémy marketingu vo verejnom sektore

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 08.05.2013
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp ...
Bežná cena knihy: 19,63 €
Naša cena knihy: 15,51 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 164
Väzba: Viazaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 320 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089267941
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Urban explorel
Šmíd
43,94 €
Spirituální léčba
autor neuvedený
2,68 €
Kleopatřina pomsta - klub stopařů
autor neuvedený
12,59 €
Album našeho chlapečka
autor neuvedený
13,69 €
O knihe
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.