Problémy marketingu vo verejnom sektore
Dátum vydania: 08.05.2013
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp ...
Detaily o knihe
Počet strán: 164
Väzba: Viazaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 320 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089267941
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej
monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.