Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Problémy marketingu vo verejnom sektore

Problémy marketingu vo verejnom sektore

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 08.05.2013
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp ...
Bežná cena knihy: 19,63 €
Naša cena knihy: 15,51 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 164
Väzba: Viazaná
Rozmer: 148x210 mm
Hmotnosť: 320 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089267941
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
V severní Indii
Jazairiová Pavla
10,87 €
Normóza
Pierre Weil
19,69 €
TANGENT, THE  TO FOLLOW POLARIS
INSIDEOUTMUSIC
37,09 €
Obraz: Cars (485x340)
autor neuvedený
23,45 €
O knihe
Autor sa snažil v tejto publikácii systematicky analyzovať problematiku možnej aplikácie marketingových prístupov v nekomerčnej sfére, t.j. vo verejnom sektore. V monografii sú okrem základných marketingových východísk spracované socioekonomické a verejno-politické aspekty uplatňovania marketingových nástrojov, resp. prístupov v podnikaní a v činnostiach inštitúcií verejnej ekonomiky. Forma a rozsah spracovania predkladanej monografie ponúka zorientovanie sa v problematike verejnej politiky a marketingu.