Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Manažment kľúčových zákazníkov

Manažment kľúčových zákazníkov

Dátum vydania: 12.01.2012
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie ...
Bežná cena knihy: 3,85 €
Naša cena knihy: 2,85 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 101
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 176x245 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788080784515
Rok vydania: 2012
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
YOUNG, LESTER  BLUE LESTER
Bertelsmann Music Gr
10,89 €
Hravá chemie 8 - učebnice
autor neuvedený
11,44 €
E - Justice
Branislav Fridrich
12,00 €
Jak přežít rodinnou pohodu
Siegel Jiří
7,69 €
Deja Vu
Vladimír Vološin
5,00 €
Skautské vize
Jitka Taussiková
11,70 €
O knihe
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi. Zaoberá sa všetkým, čo s týmto závažným rozhodnutím organizácie súvisí, aké sú jeho predpoklady, čo uvedené rozhodnutie vyžaduje, čo prináša a na akých úrovniach, akými nástrojmi možno tieto zmeny realizovať, ako aj možnými negatívnymi vplyvmi rozhodnutia na organizáciu. Jej súčasťou je i priestor venovaný hodnote zákazníka, jeho atraktivite, kritériám výberu kľúčových zákazníkov i otázke výkonov, ktoré sú pre kľúčového zákazníka špecificky nastavené.