Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia ...
Bežná cena knihy: 17,00 €
Naša cena knihy: 12,58 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 280
Väzba: Pevná
Rozmer: 176x248 mm
Hmotnosť: 600 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081681936
Rok vydania: 2015
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
MARIEN  2020
Folk žije! s.r.o
16,39 €
Česká republika
autor neuvedený
0,00 €
Kone a poníky
Baumann
7,30 €
Magoři
Barry
14,05 €
Vražda na břehu Rýna
Thilo
0,00 €
K-Gazdinka 2007 NO60SL
Kolektív
0,20 €
O knihe
V treťom upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií, ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.