Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Marketing - výklad pojmov

Marketing - výklad pojmov

Dátum vydania: 2015
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov ...
Bežná cena knihy: 20,90 €
Naša cena knihy: 16,51 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 184
Väzba: Pevná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081681363
Rok vydania: 2015
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Baustelle:  Elvis
Bertelsmann Music Gr
32,99 €
Zvuk. knížka Domácí zvířátka
autor neuvedený
10,16 €
Chci ještě trochu zhubnout
František David Krch
0,00 €
Kačka-knížka do vany
Kolektív
6,78 €
Cupcakes
Anna Šmalcová
16,44 €
The Wedding
Steelová Danielle
14,79 €
Bůh a svět, který přijde
Papež František
10,39 €
O knihe
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.