Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Marketing

Marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý ...
Bežná cena knihy: 15,99 €
Naša cena knihy: 12,79 €
Ušetríte: 20 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 411
Väzba: Pevná
Rozmer: 180x247 mm
Hmotnosť: 840 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080783273
Rok vydania: 2010
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
První kjú
Hong Sung-hwa
8,70 €
Včera, dnes a zítra
Lorenová Sophia
22,56 €
Jak se vzájemně chápat - Generace X, Y,
van den Berg Monika
15,46 €
Japonsko - Korea – do Tokia pod stan
a Jirka Vackovi Monika
16,44 €
Vyfarbi ma! Farma
Kolektív autorov
9,90 €
Rodinné domy
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov. Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.