Prázdny
0,00 €
 
-11 %
Strategický manažment

Strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk ...
Bežná cena knihy: 19,00 €
Naša cena knihy: 16,91 €
Ušetríte: 11 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 390
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393961
Rok vydania: 2013
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Vivian
Francesca Diotallevi
15,99 €
Magie Svaté je všemocná 2
Tačibana Juka
13,70 €
Horoskopy 2001 Beran
autor neuvedený
0,00 €
Batavia 1629
Kern Silke
14,06 €
O knihe
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe. Strategický manažment patrí medzi profilujúce predmety študijných programov popredných svetových univerzít na druhom stupni vysokoškolského vzdelania zameraného na výchovu podnikových manažérov a ekonómov, prednáša sa na prestížnych manažérskych a podnikateľských školách a je súčasťou kurzov pre vrcholných manažérov. Strategicky myslieť a riadiť je hlavnou a nezastupiteľnou úlohou vrcholných manažérov, v čom im pomáhajú odborné štábne útvary. V prvých dekádach 21. storočia však nemožno vystačiť v riadení podniku len s empíriou a intuíciou, hoci nie sú bezvýznamné. K úspechu možno dospieť skôr a efektívnejšie pomocou kombinácie praktických skúseností a logicky usporiadaného súboru poznatkov moderného strategického manažmentu. V predloženej učebnici sa študent podnikového manažmentu a podnikovej ekonomiky zoznámi s univerzálnymi poznatkami a metódami, ktoré sa dajú aplikovať na akýkoľvek podnik bez ohľadu na jeho veľkosť a odvetvové začlenenie.