Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Čitateľská gramotnosť a jej rozvoj v primárnom vzdelávaní

Čitateľská gramotnosť a jej rozvoj v primárnom vzdelávaní

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Autorka priniesla so sebou balík relevantných a na slovenskej vysokoškolskej pôde dovtedy vôbec neprednášaných poznatkov z výskumu čitateľskej gramotnosti, opretý o veľmi slušný teoretický fundament, a najmä o akademický rozhľad. Ten sa stal základom na to, aby sa v príslušných študijných programoch prebudovala dovtedajšia ...
Bežná cena knihy: 8,50 €
Naša cena knihy: 6,72 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 142
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 288 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 2071473968010
Rok vydania: 2012
Žáner: Vzdelávanie, vyučovací proces
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čo to stvára kapybara?  (Čo dnes spapká mucholapka?) - dvojknižka
Kristína Baluchová
13,90 €
Adventní kletba - Detektivní příběh ze 13. století - 2CD
Vondruška Vlastimil
11,75 €
Strážce nové Evropy
Bořivoj Čelovský
0,00 €
Klinická anesteziologie - 6.vydání
Barash a kolektiv Paul G.
87,94 €
Příběhy ze šumavských chalup
Voldřich Jan
20,84 €
Jaromír Čejka - Stopy / Traces
autor neuvedený
25,85 €
O knihe
Autorka priniesla so sebou balík relevantných a na slovenskej vysokoškolskej pôde dovtedy vôbec neprednášaných poznatkov z výskumu čitateľskej gramotnosti, opretý o veľmi slušný teoretický fundament, a najmä o akademický rozhľad. Ten sa stal základom na to, aby sa v príslušných študijných programoch prebudovala dovtedajšia neakademická až triviálna didaktika čítania a písania na seriózny, akademicky plnohodnotný kurz univerzitného vzdelávania. Text publikácie pokrýva všetky podstatné oblasti akademického a komplexného vymedzenia teórie gramotnosti v základnom vzdelávaní : konceptuálne ohraničenie gramotnosti, modely čítania, metódy a prístupy k osvojovaniu písanej reči, problematika vyšších rovín čítania - metaporozumenie, evaluácia výučby čítania. Prináša nové pohľady na problematiku gramotnosti a nabáda čitateľa k uvedomovaniu si možných riešení početných problematických otázok rozvíjania jazykovej gramotnosti žiakov primárneho stupňa základnej školy. Autorka vo svojej publikácií zdôrazňuje vývinovú kontinuitu v rozvíjaní gramotnosti na prelome predškolského a mladšieho školského veku a poukazuje na súčasný nevyhovujúci prístup základných škôl, ktorý ignoruje predškolákov vstupujúcich do základnej školy s čoraz vyššou mierou pregramotných kompetencií najmä tým, že nevyužíva vstupnú diagnostiku či individualizáciu programu vzdelávania žiakov.