Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2012
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany ...
Bežná cena knihy: 6,70 €
Naša cena knihy: 5,36 €
Ušetríte: 20 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 139
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 175x248 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788022737326
Rok vydania: 2012
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Třinácté okno
Dušková Vlasta
21,94 €
V ZOO - Podívej se, kdo se schovává
autor neuvedený
3,24 €
Základy muzikoterapie
Kantor a kolektiv Jiří
23,45 €
Zlatý věk
Ajvaz
14,05 €
O knihe
Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike. Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....