Praktikum mediálnej tvorby
Dátum vydania: 2010
Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.
V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.
Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom ...
Bežná cena knihy: 23,00 €
Naša cena knihy: 17,02 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 368
Väzba: Pevná
Rozmer: 155x215 mm
Hmotnosť: 569 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089447169
Rok vydania: 2010
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia Praktikum mediálnej tvorby prináša komplexný pohľad na procesy tvorby obsahovej resp. formálnej stránky základných typov médií: tlače, rozhlasu, televízie a internetu.
V takomto ponímaní mediálnej tvorby je to na Slovensku dielo priekopnícke.
Koncipovaná je ako učebnica, zatiaľ prvá v slovenskom mediálnom prostredí, so zámerom – všetko na jednom mieste.
Povedané hovorovo, ide o akúsi kuchársku knihu o tom, kto, čo, kedy, kde, akým spôsobom a prečo v jednotlivých médiách má vykonávať žurnalistickú, mediálnu či multimediálnu profesiu.
Kniha má sedem kapitol, okrem textovej časti, ktorá sa vyčerpávajúco venuje tvorivým prístupom a formám, pri niektorých médiách sú k dispozícii aj obrazové ukážky, resp. infografika, každá kapitola sa končí zoznamom bibliografických odkazov a literatúry, ako aj kontrolnými otázkami. Na záver ako bonus vyznieva slovník vybraných termínov a pojmov.
Syntéza, akú dielo ponúka, na Slovensku už dlhodobo chýbala. Je vyplnená bohatstvom poznatkov z aktuálnej praxe, ale aj z novinárskej tradície a teórie.