Základy masmediálneho práva
Dátum vydania: 2008
Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná.
V diele sú detailne analyzované najmä príslušné články Ústavy SR, osobitná pozornosť je však venovaná aj komunitárnemu ...
Detaily o knihe
Počet strán: 500
Väzba: Pevná
Rozmer: 160x215 mm
Hmotnosť: 762 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089363049
Rok vydania: 2008
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Autor si zvolil na spracovanie problematiku, o ktorej aktuálnosti nemožno pochybovať, nehovoriac o skutočnosti, že doteraz v takomto komplexnom poňatí nebola problematika mediálneho práva spracovaná.
V diele sú detailne analyzované najmä príslušné články Ústavy SR, osobitná pozornosť je však venovaná aj komunitárnemu a úniovému právu vo vzťahu k vnútroštátnemu poriadku SR.
Dielo prináša pohľad na nový tlačový zákon, ktorý sa vzťahuje na periodickú tlač a agentúrne spravodajstvo. Osobitne je poukázané na prípadný zásah do slobody prejavu formou cenzúry.
Osobitné kapitoly poukazujú na práva médií a novinárov, ako aj zodpovednosťou za prejav v médiách.
Pre lepšie pochopenie problematiky je dielo je obohatené rozhodnutiami Európskeho súdu pre ľudské práva.