Prázdny
0,00 €
 
-20 %
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Dátum vydania: 2011
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych ...
Bežná cena knihy: 6,90 €
Naša cena knihy: 5,52 €
Ušetríte: 20 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 108
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080783983
Rok vydania: 2011
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Poslední sbohem
Weaver Tim
31,30 €
Obsahy z děl světové literatury II.
Libuše Ulrichová
0,00 €
Moleskine: Plánovací zápisník 2019 měkký červený S
autor neuvedený
20,63 €
Chladnokrevní koně - Imprese
Helena Görnerová
26,79 €
Kapesní diář Diario 2024, bordó
autor neuvedený
6,63 €
Funko POP Disney: Toy Story 4 - Woody
autor neuvedený
18,75 €
O knihe
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.