Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-19 %
Získajte kontakt na úspech

Získajte kontakt na úspech

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní ...
Bežná cena knihy: 10,99 €
Naša cena knihy: 8,90 €
Ušetríte: 19 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 208
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 145x207 mm
Hmotnosť: 276 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091445
Rok vydania: 2011
Žáner: Rozvoj osobnosti, logika
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Oxford English for Careers: Technology 2 Student´s Book
Glendinning Eric H.
27,45 €
Česko-německý právnický slovník
Milena Horálková
28,44 €
Das Fraulein von Scuderi + CD
von Eichendorff Joseph Freiherr
12,22 €
Transparentní lak, 150 ml/dóza, lesk
autor neuvedený
0,00 €
Dítě nevymodlíš, lásku nevynutíš
Řeháčková Věra
13,69 €
O knihe
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.