Prázdny
0,00 €
 
-16 %
Európsky marketing

Európsky marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí. Európsky marketing ...
Bežná cena knihy: 13,50 €
Naša cena knihy: 11,34 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 204
Väzba: Pevná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089393367
Rok vydania: 2011
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Školní batoh - Happy Owls
autor neuvedený
61,05 €
Alžbetkine príbehy
autor neuvedený
1,00 €
Bazilika svatého Prokopa v Třebíči
autor neuvedený
2,35 €
Jonas Brothers: The Album LP
UNIVERSAL
38,99 €
Bílý písek 3
Sanderson Brandon
23,45 €
O knihe
Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí. Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.