Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Základy marketingu I.

Základy marketingu I.

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2008
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie ...
Bežná cena knihy: 5,31 €
Naša cena knihy: 4,19 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 205x290 mm
Hmotnosť: 422 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080708368
Rok vydania: 2008
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Blok aktivit - Kreslení
autor neuvedený
7,41 €
Pečenie
Emma Patmoreová
0,00 €
Španělsko
autor neuvedený
0,00 €
Kalendář stolní 2020 - Na houbách
autor neuvedený
3,24 €
O knihe
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.